Translate

zaterdag 9 mei 2015

Drukdrukdruk

Hai allemaal!!

Ik heb vakantie maar de dagen vliegen voorbij, niet met luieren maar met druk bezig zijn voor de fair
in Emst a.s. Donderdag & Vrijdag.


Hoedendozen, koffers & tekstborden vliegen je om de oren als je hier komt ;)
Want naast de brocante spulletjes die we verkopen maken we ook zelf leuke spulletjes in Brocante/Landelijke stijl, niet al te zoetjes...daar is Huys18 niet zo van.


Eigenlijk hebben we voor elk wat wils, wat we ook vaak te horen krijgen als we ergens staan of wanneer mensen hier komen.
Ook hebben wij niet de standaard teksten die je inmiddels overal ziet, maar ik maak en snijd zelf mijn stickers en zo heb je weer eens wat anders.

Ook de hoedendozen zijn érg leuk om te maken, ik heb ook koffertjes om te pimpen.
We doen er ook workshops mee maar voor de fair maak ik er zelf een aantal, van stoer tot brocant.







Ook snijden we teksten op maat...
Gisteren heb ik een tekst gesneden voor mn buufje, die me wel eens helpt.



Ze hangt een pallet aan de muur buiten met kruiden erin om zelf te plukken/snijden.
En toen zei ik; vind je het niet leuk om er dan een tekst op te hebben...
Ja natuurlijk vond ze dat leuk, dus ben ik aan de slag gegaan.
De tekst wordt gebruikt als sjabloon en op het hout komt dus een andere kleur...

En zo blijven we lekker bezig...
En nu maar hopen dat de mensen die er komen het óók leuk vinden :D
Zou best fijn zijn, hahaha...

Het is in ieder geval de leukste, gezelligste, mooiste fair die ik heb meegemaakt
en vraag je het aan de andere standhouders, dan zullen zij dat beamen.
Wie weet tot dan?!

En anders weer tot blogs!!
Pfieuw nu al 2 binnen een week is me gelukt...

Toedeloe!
Inge




Geen opmerkingen:

Een reactie posten