Translate

dinsdag 5 mei 2015

Brocante Boerderij Fair Emst en meer....

Hallo allemaal,


Donderdag 14 & Vrijdag 15 Mei is voor de 5e keer alweer de Brocante Boerderij Fair in Emst (Gld)
Ook Huys18 is weer van de partij, de 3e keer dit jaar
Dit is voor mij eigenlijk de leukste fair van het jaar...

De sfeer, of je je in Frankrijk waant, de gezelligheid met de mensen die komen & onderling met de standhouders is zo leuk!!!
Om Elian even niet te vergeten, die het altijd fantastisch organiseert.
Ook de catering is niet te versmaden.
Van 10-17uur ben je op beide dagen welkom.



De foto hieronder is de foto van mijn kraam afgelopen weekend in Drachten
Een hele gezellige kraam, zo hoorde ik veel dit weekend, wat natuurlijk mijn ego streelde 
want zelf vind je het eigenlijk nooit goed genoeg hè.

Ook probeer je steeds weer iets anders met je kraam te doen zodat het altijd spannend blijft, dat komt natuurlijk ook mede door de wisselende artikelen die je hebt maar met kleine andere aanpassingen wordt het ook leuk en ik hou van afwisseling en verrassingen.
Dus de kraam in Emst zal er waarschijnlijk grotendeels weer anders uitzien maar zeker niet minder gezellig!!


Na de fair in Emst is het heel even stil rondom Huys18 wat fairs betreft.
Op 3 juli staan de dan weer op de Nacht van Gastvrij Wijhe in Wijhe natuurlijk :)
Dat is s'avonds van 18 tot 23.00uur

Verder zitten we niet stil hoor maar zijn we druk met onze workshops die we nu kunnen geven in onze nieuwe workshopruimte.
Ik zal daar binnenkort nog even een blogje over schrijven, na een intensieve verbouwing en metamorfose heb ik nu een prachtige, knusse ruimte tot mijn beschikking.
Waar ik 2 tot 10 personen kan ontvangen om diverse workshops te geven.

Hou mijn blog, facebook & website in de gaten voor meer informatie.
De website is momenteel leeg maar die wordt vanaf 18 Mei weer aangevuld.

Tot zover even de nieuwtjes en ik beloof om weer wat actiever te gaan worden op mijn blog...
Ik krijg van veel mensen te horen dat ze het zo missen, dus toch maar weer eens mee aan de slag dan hè ;)

Groetjes Inge
Huys18



2 opmerkingen:

  1. Lekker weer gaan schrijven. Gaat je goed af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk weer wat van je te lezen
    Tot in Emst……..zeker een van de mooiste fairs van het jaar

    Groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen