Translate

vrijdag 1 januari 2016

Hai!!
Natuurlijk voor iedereen een super gezellig, liefdevol, gezond & creatief 2016!!
We gaan er weer fris tegenaan het komende jaar!!

We starten in de 3e week van Januari weer met leuke workshops, om die saaien maanden door te komen, want ik vind de maanden Januari, Februari & Maart wel errugggg saai en lang duren.

Ik ben nog bezig om een paar leuke workshops voor te bereiden.
Het afgelopen jaar hebben we ook mooie opdrachten mogen maken en gezellige workshops kunnen geven.
Bankje in opdracht gemaakt

ABC bord lekker stoer (is nog te koop)

De workshop hoedendozen maken kun je ook nog steeds volgen.

Wil je een meubeltje pimpen met krijtverf maar durf je het niet aan...
Dan kun je dat ook bij ons komen doen.
Huwelijks kado's en huwelijks bedankjes maken we ook naar wens



Stoere afbeeldingen overbrengen op grote of kleine plakken hout is ook een héle leuke workshop.
En zo ga ik nog even door de komende weken...

Zodra ik een nieuw workshop idee klaar heb zet ik het op mijn blog natuurlijk.
We hebben er weer helemaal zin in!!

Een hele fijne 1e Januari
Lieve groetjes
Inge



Geen opmerkingen:

Een reactie posten