Translate

donderdag 17 september 2015

Hai allemaal...

Hebben jullie al een leuke woonketting gemaakt??
Ik heb mijn eigen interpretatie er op los gelaten door er geen ketting van te maken maar een soort tros met allerlei leuks eraan.
Het is erg leuk om te doen, heerlijk ontspannen en met een leuk resultaat.
Ook kun je er iets persoonlijks van maken door er fotolijstjes aan te hangen met bijv. foto's van dierbaren.

Ik heb het gemaakt van de klei van de Action, dat is er in grijs en in het wit..schilderen is een optie natuurlijk maar ik hou hier wel van.
De kralen zijn niet helemaal glad maar ook dat vind ik wel kunnen omdat je best mag zien dat het handgemaakt is...

Vandaag ga ik eens aan de slag met pompoenen.
Met de kwast eroverheen en leuk decoreren...

Hele fijne dag vandaag!!
Lieve groetjes Inge






Geen opmerkingen:

Een reactie posten